When SiMaNiS writes...

Thursday, September 4, 2008

Selamat Menjalani Ibadah Puasa!

Dah nak masuk 1 bulan streamyx kat umah ni buat hal. Aku ingat tak nak bayar le bulan nih punye bil coz aku tak pakai for 1 month. Adillah kan? Sebab dah masuk 4 report aku request (nearly everyweek), baru last week ada sorang brother streamyx nih datang umah. Yang lelain tuh asik trouble shoot over the phone. Hampeh! Tak ok jugak line aku. Hmm....Anyway, Alhamdulillah....last few days baru dah boleh internet balik. Syukurrr....aku nak gak bagi kredit kat brother tu sbb dia dtg dgn SEGERA walaupun public holiday. Alah...TM bayar OT kat dia ape? hehehe...

Ok..ok...bab lain lak nih! Ni baru balik terawikh. Aku buat 8 +3 rakaat je. Takleh lama coz anak2 kat umah, selagi aku tak balik, dorang tak nak tido. Nanti esok nak gi school, liat benor nak kejut. Esok, aku nak start train si kakak and abang puasa penuh. So far, diorang puasa 1/2 day jek sebab sakit mata. Today nampaknye macam dah ok mata diorang, sahur nanti nak kejut diorang sekali. Lagipun kat kindy, memang school dia suh train dorang nih puasa. Recess teacher tak provide meal lagi. So, it's a good chance aku nak suh dorang puasa. We'll see la camne ek?

Lastly, I wish all my muslim visitors, 'Happy fasting!'

4 comments:

mohad said...

salam.. apa khabar...

Simanis said...

w'salam,
Sape lak nih ye?

Intanterpilih said...

hi kak yin
cilik ni
how r u
visit my blog persadabalkis.blogspot.com

Simanis said...

cilik...it's been looong time sis?! apa cite? kita dah tgk blog awak dah :)