When SiMaNiS writes...

Friday, September 5, 2008

Lagu atas permintaan...

Lagu 'Kerana Terluka' tuh...aku baru jumpa dalam Imeem. Itpun atas permintaan sorang kawan nih yg tetiba lak teringat lagu. Dia just boleh humming part chorus, bila aku dengar je lirik, terus aku tangkap lagu Nurul Huda Abdul Wahab. Nurul nih actually ex wife pak sedara aku, si Ajai tuh. Camne lak Ajai bole jadi pak sedara aku ek? Mat tu same age ngan aku, tapi pangkat dalam family, tu jadi pak sedara. Dia memang 1st cousin mak aku le....

Eh berbalik to lagu tadi. so, while waiting for azan subuh, aku pun tolong le kawan nih cari lagu tuh. And here it is my friend. Happy listening! To be frank, lagu nih meletop masa aku ada kat Australia somewhere in 1995/1996. So, balik Mesia baru aku tau lagu nih. Peh!!! lama tuh!

2 comments:

asuhara sue said...

akhirnya ko update gak blog kau....

Simanis said...

ye la Mel....setelah sekian lama.....