When SiMaNiS writes...

Monday, March 31, 2008

ABPBH 2007

Since my Darling 'on call' today...aku layan le ABPBH on TV3. My anaks semua dah belayor...mama dok mengetuk komputer lagi. As usual, Kak Engku and Ogy memang laserrrr! But I like.....! Actually takde apa yang menarik ABPBH mlm ni. Takde kelainan but the best performance was when Hattan, Ramli Sarip, Amy Search, Awie and Ella sang together 'kepadamu kekasih' song. OPs! another performance that got me nailed at my seat was Anuar Zain with 'Ketulusan hati'. isk! nape le dia tak nyanyi lagu 'lelaki ini'. Lagu yg buat aku cair....Mantap le soghe dia. Bole tak aku nak berangan duet lagu kain pelikat dgn dia? hahahahha...

4 comments:

asuhara sue said...

bebbbb....tu ler single yg sekarang nih dia nyanyi... tapi machorr sungguh BF aku ehh mlm tu... rasa2 nak cubit2 lagi.

2nd may ni dia ada buat show tapi tiket paling the murah tu 300rm. baik aku simpan buat belanja p jepun nnt! tapi yg tak tahannya tu...boleh cium pipi or duduk atas peha dia...kyaaaa!!!!!

p/s: sorry aku ter'giler'

Simanis said...

eh ko plan nak g nihon bile?

asuhara sue said...

maybe end of julai, time summer (natsu). nak kirim kaaa?

Simanis said...

uish! tak lama lagi tuh! Ala apa le yg aku nak kirim? Ko bagi je la souvernier apa2 kat aku. Kecik tapak tangan, the whole kargo flight tu aku tadahkan.